Over Ons

Karl, oprichter van Dé Karl, helpt mensen en bedrijven zich te verbinden met hun innerlijke kracht. Het is zijn missie om, door middel van workshops, coaching, meditaties en zelfs zijn eigen radioprogramma, mensen en bedrijven naar een hoger niveau te tillen en positiviteit te verspreiden.

De kern van het leven is de ziel. Dat is de belangrijkste les die Karl in zijn leven is gaan inzien. Vanaf het moment dat hij met spiritualiteit in aanraking kwam, is hij dieper in contact gekomen met ‘Dé’, zijn innerlijke kracht. Sindsdien is Karl’s leven vele malen fijner, eenvoudiger en harmonieuzer dan het ooit is geweest, enkel door te leren handelen vanuit zijn ziel. Het voelt op dit moment als zijn roeping om anderen hier ook mee te helpen. Het verspreiden van positiviteit door bewustwording van de ziel.

Doa de jing

Karl’s kennis en methoden zijn gebaseerd op de Dao de jing (Tao Te Ching), een van de oudste en meest belangrijke geschriften van het Taoïsme. Het boek is zo’n 5000 jaar(!) oud en bestaat uit 81 korte teksten die beschrijven hoe de wereld in elkaar zit en hoe men op een juiste manier handelt.

‘Dé’ is een zeer belangrijk concept vanuit de oude oosterse filosofie. Het is de creatieve innerlijke kracht van de Dao (de natuurlijke weg), die

Onze historie

2012

Na een moeilijke periode in Karl’s leven, besluit hij op vakantie te gaan. Tijdens deze reis ontmoet Karl een vrouw die hem voor het eerst kennis laat maken met zijn spirituele kracht.

2013

Karl’s interesse in spiritualiteit blijft groeien. Hij volgt een aantal opleidingen en cursussen (Reiki, Tao healing, etc.) en ondervindt het positieve effect op zijn leven.

2015

Karl ontmoet zijn mentor: Dr. Sha (Tao grootmeester, medisch arts en bekend schrijver). Onder de hoede van Dr. Sha leert hij veel over de Tao en de kracht van de ziel.

2022

Het voelt als Karl’s missie om positiviteit te verspreiden. Hij wil personen en bedrijven naar een hoger niveau tillen en richt daarom Dé Karl op. Ook begint hij met een eigen radioprogramma, genaamd ‘Dé’, om zijn boodschap te kunnen verspreiden.

Vervang denken door voelen